Всяко дете се тръшка, мрънка, отказва, противопоставя се. Кога обаче това е проблем и как да направим така, че тези поведения да намалеят в бъдеще? Приложно-поведенческият анализ разполага с техники, които ще Ви помогнат да анализирате нежеланите поведения, да откриете тяхната функция и да ги замените с по-приемливи и адаптивни умения.
Фокусът на вниманието ще е насочен към следните въпроси: Как нашият мозъкът чете? Каква е връзката между говоримия и писмения език? Кои са когнитивните основи за усвояване на четенето и писането? Какъв е пътят към четенето и писането от бебешка до ученическа възраст? Кои са предикторите/маркерите, представляващи ранни умения за грамотност? Как да стимулираме развитието на четенето и писането при децата?
Какви са етапите за езиковото развитие и какво е характерно за всеки от тях? Как да стимулираме езиковото развитие в различните етапи? Примери, игри, занимания По какви маркери можем да се ориентираме дали детето ни се развива правилно? Какво да предприемем, ако детето ни закъснява в своето езиково развитие? При какви ситуации е добре родителите да потърсят логопед?
От лекцията ще научиш: Кои са причините за хранителни нарушения при тийнейджърите? Каква е връзката между самочувствието на детето и хранителните нарушения? Какво да направим, за да предпазим своя тийнейджър от хранителни нарушения? Как да постъпим ако детето ни вече има хранително нарушение?